Recenzija knjige The Dumb Class Mikea Hatcha

Autor Mike Hatch donosi originalnost i duhovitost sa svojom The Dumb Class: Boomer Junior High; retrospektivna priča o punoljetnosti koja čitateljima nepokolebljivo pruža oštar, duhovit i hrabro kreativan đir kroz život s grupom prijatelja iz srednje škole.

Radnja se odvija 1960-ih, a priča prati “baby Boomer” prijatelje Billa Jonesa, Eddieja, Jeffa i Harleya kroz njihove formativne godine u Boomer Junior srednjoj školi. Događaje je detaljno opisao Bill Jones koji je ujedno i protagonist priče. U cjelini, tinejdžeri su skupina upornih, opijajućih, pušačkih, seksualnih i spletkarskih mladih čija ih prijateljstva i duhovitost vode kroz mnoge eskapade i životna iskustva. Jones, posebno, stvara zadivljujući lik za praćenje. Ima duhovitost i osebujan šarm i doduše. Iako je u najnižim razrednim oznakama u osnovnoj školi, “glupi razred”, čini se da je jedan od najpametnijih i najpodmetnijih.

Odmah intrigantna od samog početka, priča privlači vašu pozornost i izaziva zanimanje uvodnom scenom grubo duhovite rasprave o ženskoj anatomiji, koju vodi grupa prijatelja, koja služi da se različiti glavni igrači dovedu u fokus i postavlja ton za priču kao jednu punu humora, sirovih prikaza života i ponašanja tinejdžera. Kako priča napreduje, prati njihove pustolovine, iskustva i istraživanja potaknuta raskalašnim željama, psovkama, tinejdžerskom tjeskobom, drogom, alkoholom, kao i drugim skretanjima poput osvete. Kao likovi, njihove jedinstvene osobnosti i interakcije pokreću priču naprijed, dok najavljuju autentičnost kroz unesene dijelove povijesnih i kulturnih referenci.

Općenito, otkrio sam da The Dumb Class: Boomer Junior High nudi ne samo zabavno štivo, već i višestruki pogled na kulturne i sociološke puteve života s kojima su se susreli i istraživali tinejdžeri iz 1960-ih. Zapravo, osobno sam smatrao da je priča pomalo podsjećajuća na kombinaciju Stand By Me, Grease i Porkies. Samo upozorenje, ovo je štivo za odrasle jer je razina seksualnosti u ovoj knjizi prilično slikovita, posebno za četrnaestogodišnjake i petnaestogodišnjake. Međutim, sveukupno, uživao sam u čitanju i svaka čast autoru Mikeu Hatchu, koji je dobro opisao svoju priču. Umjetno je oživio ovu nezaboravnu priču o punoljetnosti humorom, dobro oblikovanim likovima i narodnim jezikom primjerenim eri. Preporučam ovu knjigu zrelim čitateljima koji uživaju u mračnom humoru.